Szkolenie Design Thinking

[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]

Szkolenie z Design Thinking

[dt_gap height=”5″ /]

Wspieramy Państwa organizacje w projektowaniu produktów i usług

zgodnie z metodyką Design Thinking

[dt_gap height=”30″ /][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][dt_gap height=”20″][vc_single_image image=”1401″ border_color=”grey” img_link_target=”_blank” img_size=”medium” img_link_large=”yes”][vc_column_text]

Proces design thinking wg Institute of Design at Stanford (D.School)

[/vc_column_text][dt_gap height=”20″][vc_column_text]

Design Thinking (myślenie projektowe) zgodnie z definicją to metoda rozwiązywania problemów. Jest to proces, który łączy w sobie kreatywność i innowacyjność, skupiając się na potrzebach przyszłych użytkowników lub klientów. Powstaje w ten sposób praktyczne rozwiązanie, które jest atrakcyjne, bo skoncentrowane na człowieku. 

W wyniku procesu design thinking otrzymujemy funkcjonalne usługi i produkty.

[dt_gap height=”10″ /]

[/vc_column_text][vc_column_text]

[dt_button size=”medium” animation=”none” icon=”” icon_align=”left” color=”” link=”http://dgswift.pl/oferta/design-thinking” target_blank=”true”]więcej informacji o Design Thinking[/dt_button]

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do korzystania z metodyki Design Thinking podczas generowania i weryfikowania produktów i usług, ale też doskonalenia tych już istniejących.

Uczestnik po ukończonym szkoleniu będzie umiał: [dt_list style=”1″ dividers=”false”][dt_list_item image=””]pobudzać kreatywność współpracowników[/dt_list_item][dt_list_item image=””]zaplanować i przygotować proces projektowy[/dt_list_item][dt_list_item image=””]określić kolejne kroki procesu Design Thinking[/dt_list_item][dt_list_item image=””]dobrać narzędzia projektowe odpowiednie do przygotowywanych rozwiązań[/dt_list_item][dt_list_item image=””]wykorzystywać narzędzia w kolejnych krokach projektowych[/dt_list_item][dt_list_item image=””]przygotować koncepcję (założenia funkcjonowania) usługi lub produktu[/dt_list_item][/dt_list]

Grupę docelową szkolenia stanowią osoby, które chcą tworzyć nowe usługi
i produkty lub planują rozpocząć działalność gospodarczą. Pracownicy działów marketingu oraz badań i rozwoju, kadra zarządzająca, właściciele i pracownicy MŚP.

Korzyści: W trakcie warsztatów uczestnicy opanują metodykę Design Thinking na swoich tematach lub przygotowanych przez trenera. Samo wykorzystanie metodyki łączy w sobie kreatywność i innowacyjność, skupiając się na potrzebach przyszłych użytkowników lub klientów. Powstaje w ten sposób praktyczne rozwiązanie, które jest atrakcyjne, bo skoncentrowane na człowieku. Sam proces Design Thinking porządkuje w kolejnych krokach narzędzia, które można wykorzystać do stworzenia genialnych rozwiązań. Firma, której pracownicy zdobędą wiedzę na temat Design Thinking może stworzyć wewnętrzne, innowacyjne środowisko do tworzenia nowych usług i produktów, które będą wprowadzane na rynek. Oferta dopasowana do potrzeb odbiorców, to większe nią zainteresowanie, a co za tym idzie – większe zyski. Program może być dostosowany do konkretnych potrzeb grupy docelowej.[/vc_column_text][dt_gap height=”10″][vc_column_text]

[dt_button size=”medium” animation=”none” icon=”” icon_align=”left” color=”” link=”http://dgswift.pl/wp-content/uploads/2014/09/Design-Thinking.pdf” target_blank=”true”]przykładowa oferta do pobrania[/dt_button]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][dt_gap height=”20″][dt_small_photos lightbox=”true” height=”210″ margin_top=”10″ margin_bottom=”10″ orderby=”recent” category=”design-thinking”][/vc_column][/vc_row]