Szkolenie Modele Biznesowe
Jak tworzyć dobre modele biznesowe
Istnieje szereg istotnych pytań na, które odpowiadają dobre modele biznesowe, w tym fundamentalne pytania, jakie musi sobie zadać każdy zarządzający firmą: Jak zarabiamy pieniądze w tym przedsięwzięciu? Jaka jest zasadnicza ekonomiczna logika, która tłumaczy jak możemy dostarczyć wartość klientowi za odpowiednia cenę?
Umiejętne wykorzystanie innowacyjnych metod i narzędzi, może w dużym stopniu ograniczyć ryzyko porażki pomysłu biznesowego w zetknięciu z rzeczywistością.
Uczestnik po ukończonym szkoleniu będzie umiał:
wykorzystywać narzędzia do tworzenia i doskonalenia modeli biznesowych
weryfikować hipotezy w modelu biznesowym
przygotować się do oczekiwań potencjalnych inwestorów dla swojego pomysłu
przeprowadzić pitching przed inwestorem
przygotować plan wdrożenia w życie modelu biznesowego
Grupę docelową szkolenia stanowią osoby, które chcą przekształcić „pomysł na biznes” w logiczny model biznesowy oraz osoby nie posiadające pomysłu, ale chcące poznać metodyki i narzędzia do kreowania, weryfikowania i wdrażania w życie modeli biznesowych.
Korzyści: W ostatnich latach nastąpił dynamiczny rozwój metod (m.in.: Business Model Canvas Lean Startup, Running Lean Customer Development, Design Thinking) i narzędzi, stosowanych do kształtowania, modyfikacji i weryfikacji modeli biznesowych. Umiejętne ich wykorzystanie może w dużym stopniu ograniczyć ryzyko porażki pomysłu na biznes w zetknięciu z rzeczywistością.
Program może być dostosowany do konkretnych potrzeb grupy docelowej.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.
Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.